دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

ر . حق شناس
ساعت11:22---2 دی 1393
شما لطف دارید آقا.
امیدوارم اسید و باز شیمی زندگیمون یه جوری متعادل ترکیب بشه که در نهایت مایه ی حیات باشه و نمک زندگیمون تامین بشه!
فک کنم دیگه واقعا از استوکیومتری زندگی گفته باشم!


الله دینی
ساعت14:47---30 آذر 1393

واقعا درود بر شما خانم حق شناس انگار حل کردن مسائل استوکیومتری و اسید و باز صحبت کردین.
من که افتخار میکنم چنین همکلاسی داریم.



ر . حق شناس
ساعت11:01---29 آذر 1393
من با بستنی قیفی دست خانومه موافق ترم! بیشتر جواب میده! کمک میکنه که مثبت اندیش تر باشیم کلا!
اما جدا از شوخی گاهی باید لذت زندگی رو توی همین چیزای ساده پیدا کرد. لازم نیست حتما اتفاق خیلی مهم و بزرگی بیفته تا شاد بشیم.لازم نیست کسی فداکاری بزرگی برامون بکنه تا دوستش داشته باشیم. همین که داره صارقانه بهمون لبخند میزنه کافیه. همیشه قرار نیست که از نظر همه بهترین باشیم و نظر همه هم همیشه مهم نیست! لااقل نه تا حدی که باعث بشه افسرده بشیم.
با یه کم درک و یه خورده محبت زندگی رو میشه مثله یه گاز بستنی قیفی قورتش داد.
چند وقته که بستنی زندگیتونو نخوردید؟! مواظب باشین که خیلی دیر نشه وگرنه تا به خودتون میاین میبینید که دیگه آب شده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, ] [ 22:51 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی